Juni 2016 - PROFETISK RUNDT NORGES KNEFALL FOR EU

Nå har Siv Jensen og generelt de Blå-Blå hatt 2 ting på agendaen.
 
1. Og den ene er grunnlovstridig, hvor FRP vil legge Finanssytemet under EU. Dette her er kjempealvorlig, men det får omtrent ingen oppmerksomhet. Media skriver lite om det, og opionen forstår ikke at vi blir solgt som en slags slave under EU. Dette er svik mot det norske flagget, og ingen reagerer.
 
2. Det andre er flyplassavgiften, som egentlig er en liten sak i norsk sammenheng, og unødvendig rotete håndverk av de Blå-Blå. Og det er helt fremmed for FRP politikk, og derfor synes jeg det er rart at ikke FRP reagerer så mye som de gjør. Og skaper sinne i aviser, media etc.
 
KONKLUSJON: Men så slo det meg: Når man skal lure ett folk, så lager man en stor sak ut av en mindre viktig ting, og alle gir den full oppmerksomhet, mens den store og farlige saken, blir fort glemt. Og den store saken er en mye, mye mer alvorlig ting enn at Rygge Flyplass blir lagt ned. Vi snakker om mye flere arbeidsplasser og tap av store penger på sikt (kort eller lang) ved å legge vårt finanssystem under EU, men likevel så blir den ikke debattert.
 
Så Rygge Flyplass kan bli ofret så vi kan tilpasse oss Den Nye Verdensordens system, hvor EU får innpass og kontroll indirekte (og etterhvert direkte) over vår nasjon. Vi må ikke glemme at Siv Jensen har vært på Bilderbergermøter, akkurat som Stoltenberg og Gro H. Brundtland. Og de strever alle etter å legge oss under overstatelig kontroll. Disse menneskene strider mot alle norske verdier som vi enda ikke har kvittet oss med, og de har allerede fjernet mange som vi før var veldig stolt av.
 
ARAFAT PÅ NORSK 17 MAI FEIRING: Jeg så ett bilde i en stor norsk avis, fra 17 mai 1998 (tror jeg det var), hvor så at daværende Statsminister Bondevik (som representerer en frafallen kristendom) inviterte Arafat (alle moders morder) til å overvære 17 mai feiringen i Oslo, så følte jeg på innsiden en alvorlig profetisk advarsel.
 
Arafat er ikke hvem som helst. Hans blodige liv og morderske ånd, vil påvirke alle som tar han i hånden. Tenker også på Evangelist Arild Edvardsen, som var villig til å selge tidligere tro på bibelske åpenbaringer rundt Israel, på bibelske løfter til kun Isak og ikke minst hvor han blandet Allah og Gud inn i ett, og dermed kompromisset på Guds Ord, og isteden ta Arafats blodige hånd i en kjærlighetsomfavnelse, og skapte stor forvirring, og åpnet opp for at løgnånder kunne spres blant kristne.
 
Men Bondevik representerte den daværende Norske regjering og også kristendommen pga sin bekjennende tro, da han tok Arafat i hånden. Hva som skjedde da i det usynlige er uvisst, men den dagen 17 mai feiringen opphører og korset i flagget er borte, og Nasjonalsangen er redigert (Gud er tatt bort), så vil du forstå hva Bondevik egentlig gjorde. Det er alltid en konsekvens av å nære samarbeid med veldig onde mennesker, som hater Israel og har drept jøder. All sann kristendom har nært slektskap med Israel og jødene, les Åpenbaringsboken 12 (om Israel) og spesielt vers 17.
 
SVIK: Jeg kan si med hånden på hjertet, at alle som samarbeider med Israels ville fiender, vil åpne sitt hjerte for svik. Og de vil fare med svik mot andre. Derfor farer våre politikere med svik hele tiden, fordi de ikke har tatt avstand fra Oslo-avtalen, eller vår svikefulle ferd mot Israel.
 
Jeg tror at 17 mai, som vi kjenner den idag. Vil snart opphøre. Det vil ikke lengre være glade barn i gatene, eller folk som er stolt av vår arv. Fordi vi har, uten å helt forstå det, invitert og åpnet opp for alt ondt, og derfor, som vi solgte Israel i den svikefulle Oslo-avtalen, og delte deres land for deres fanatiske ondskapsfulle fiender, så vil også Gud, JHVH, dele opp vårt land, og gi dem bort til våres fiender (Russland). Det kommer tunge stunder over dette landet. Så vær du beredt, om du kaller deg kristen. Det er ikke tid for å sove i troen sin, men være våken nå!

18 juni 2016 - Profetisk utdanninsinstusjon

PROFETISK

Se artikkel, som dette emnet er skrevet rundt, her.

En blanding av hjernevask og New Age teologi tar over og hjernevasker de nyutdannede.

Jeg ble første gang klar over det gjennom bøkene "Mørkets rike" og "Mørkets rike vender tilbake" med Frank Peretti om hvordan New Age tar over utdanningsinstitusjonene, for så å spre elevene inn i samfunnet. Til slutt, sitter det mennesker besatt med ett merkelig språk og en merkelig enhet mellom alle i ledende stillinger rundt i samfunnet. Og den vanlige mannen i gata, har ingenting han skulle ha sagt. Om man kommer med ett vanlig normalt språk og peker på ting hos politikere eller andre som er riv ruskende galt, så blir man utledd og hånet.

I dagens nyutdanning, spesielt når det gjelder sykepleie og Førskolelærer, så har det blitt forbudt med litteratur før år 2000. Da burde man tenke at kunnskapen som ble bortlært før år 2000, var kunnskap som var opplært gjennom århundrer, og perfeksjonert. Og det viktigste var at alltid pasienten ve og vel skulle komme først. Det har nå blitt skrotet, til fordel for ett vulgært språk ingen egentlig vet hva betyr og teorier som fungerer meget dårlig i praksis.

Den nye kunnskapen mangler all form for empati, og masse teoretiske formler som fungerer dårlig i praksis. Man drukner studentene i språk og teori, og de blir dårlig utrustet til å kunne behandle folk i pleie på en sunn og bra måte.

Jeg er bekymret for veien Norge går. Når vi andre blir gamle, vil det da være en dødssprøyte som da venter på oss? Det kan virke som det er den veien man er på vei mot, når man reduserer det vanskelige språket, ser over helheten hva de egentlig mener, og veien de mer og mer går på.

Kjærlighet idag, er ett annet ord for begjær og lyst. Virkelig kjærlighet, som bibelen sier i Matteus 24, forsvinner når lovløsheten tar overhånd. Dvs. man bryter alle Guds Bud, for så å innføre "kjærlighet". Men det er bare ett annet ord for bedrag.

18 mai 2016 - Ulykken er på vei mot Norge

Noen ganger kan Gud gjøre mye ting for å få din og min oppmerksomhet. For min del, så var jeg såpass opptatt med familie, jobb ol. Alt gikk i vante vaner. Plutselig så forsvant nøkkelknippe. Så forsvant alle husnøklene. Så begynte den ene tingen etter den andre å svikte. Akkurat inn i pinsen, så måtte jeg parkere bilen pga driftproblemer. Jeg hadde ikke nøkler til den eneste sykkelen jeg hadde (jeg måtte på jobb), men heldigvis så hadde låsen til el-batteriet ikke klappet ordentlig igjen, så jeg kunne lade den opp uten nøkkel. Og kom meg på jobb. Så på søndagsmorgen på 1 pinsedag, våknet jeg av at noe var på ryggen, så jeg dyttet ryggen mot madrassen, og fikk vepsestikk. så kom jeg ned, og komfyren sluttet å virke. Jeg ga opp. og skjønte at jeg måtte gi Herren min oppmerksomhet. Så vi ba. Og en profeti kom frem.

Profetien sa, at en ulykke var på vei mot Norge, vi må gjøre oss beredt! Stor nød og omveltninger. Jeg så for meg en slags mørk hånd, atmosfære som la hånden over landet vårt. Det var tid for å gjøre seg klar for å møte det som kommer, og ikke minst være rede for Hans Komme! (kort sammendrag).

Les hele innlegget her.

6 des. 2015 - Tegn

Det virker som hver gang jeg om min kjære kone tar en tur til Oslo, så ser vi ting som vi opplever profetisk. Det har kun vært kosetur, men likevel, så opplever jeg at det er noe profetisk i bildet over.

 

Vi har nå flom over Norge, og mye av uværet som treffer oss er pga. våre mange synder som nasjon, og ulykkene vil bare øke, helt til vi vender om fra dypet av vårt hjerte.

 

Fordi huset som en kunstner har satt rett foran Stortinget i forrige uke, er nettopp tilstanden til det "norske hus". Det forfaller og ser ikke bra ut. Huset var stygt og satt rett ovenfor der hvor ugudelige lover og lovløshet spres inn i våre bygder og byer. Huset er ett bilde på hvordan det egentlig ser ut bak vårt forsøk på å lage ett pent ytre. Selv våre gudfryktige forfedre hadde snudd seg i graven, om de hadde fått sett hvordan deres etterslekt river i stykker alt som de betalte med blod, slit og svette.

 

Og jo mer folk hengir seg til synd, jo mer ønsker vi ikke å høre nasjonalsangen om Gud, eller Fedrelandssalmen som sier bla. dette:

 

"Vil Gud ikkje vera Bygningsmann,

Me faafengt paa Huset byggja.

Vil Gud ikkje verja By og Land,

Kann Vaktmann oss ikkje tryggja.

So vakta oss, Gud, so me kann bu

I Heimen med Fred og Hyggja!"

 

Og kritiske røster ønsker allerede at vi skal gjøre noe med korset i flagget.

 

Men Gud er i ferd med å forlate Norge som nasjon, Fordi vi ønsker ikke å ha noe med Han å gjøre, så lar Han oss få oppleve alle problemene som følger med å ikke ha Skaperen som vårt vern. Nå har vi uvær, flommer og fanatisk religion som vil ta over vårt land. Andre ting er flyktningeproblemer og en russisk nasjon som lokaliserer nasjonen vår nøye. En russisk nasjon som er klar til å krige mot Norge, om vi ikke ydmyker oss innenfor den eneste Sanne Gud.

 

Våre ledere er dårer og vandrer i frykt for Sannheten, våre religiøse ledere dårer nasjonen med falsk evangelium og mange kristne er fornøyd med situasjonen. Men Gud har sak med Norge, fordi vi har forbannet Hans land, fordi vi har drept Hans barn i mors liv (500.000), og likevel så anklager vi bibelen og Gud for å være blodtørstig, ikke troverdig og at Hans Ord er et eventyr.

Mens vi bøyer oss for eventyret Islam, uten å tvile ett sekund. Respekten fra de minste til de største for denne religionen, vil ta fra oss de privilegiene som vi så lenge har slått oss på brystet så lenge for: Nemlig å ha demokrati og ytringsfrihet. Vi blir ett med det vi omfavner og har respekt for.

 

Måtte Herren se i nåde til oss, og reise opp ett nytt slekte, som ikke følger dårlige hyrder, men følger Herren alene! La oss være som Luther, og spikre noen sanne ord på våre kirkedører og si: Nok er nok! Hvordan kan det norske hus stå i dommen uten Kristus? Og hvordan kan biskoper og prester stå i dommen når de ikke respekterer Ordet? Det Ordet som har skapt alle individer i denne nasjonen.

26 desember 2015 - Tegn

 

26. desember 2015 01:04

 

Kvinne døde etter at flaggstang blåste ned

 

osloby.no

PROFETISK

 

Profetiske ting oppstår på en måte som du ikke kan forutse. Det gjelder bare å tolke dem, når du skuer dem.

 

Jeg skrev om det stygge, råtne huset foran Stortinget, som er ett tegn på Norges Hus og dens tilstand. Norge har fått sitt banesår, men vi ser enda ikke det synlige resultatet av det. Og Herren sender flere tegn.

 

For ikke lenge siden så brant det mange verneverdige hus rundt om i landet, også små tegn, på det det som vi i vår kultur ser på som verneverdig, viktig for vår identitet, vil snart gå opp i røyk.

 

På juleaften skjedde det noe annet, en fryktelig tragedie. Og jeg lider med den som døde, og ikke minst hennes barn og familie som lider av denne tragedien. Men jeg så også noe profetisk i denne tragedien:

 

For det første: Holmenkollen er noe av det viktigste ved norsk kultur, og der på toppen, i nærheten av hoppebakken står det et kapell/kirke. I dette kapellet bruker også Kongen å komme ved juletider på gudstjeneste. Vi vet at kongen og hans etterkommeres tro er en utvannet tro og i forhold til Kong Haakons tro, som var ekte. Deres aktivitet i kirken er ikke noe annet en vane og kultur, men de fornekter Hans kraft. Også den offisielle kirken fornekter Hans kraft. Så kom en kastevind på juleaften og brakk stangen, med vårt dyrebare flagg, som også har ett kors merke, og falt over denne stakkars kvinnen, som døde.

 

Altså Flagget brekker på toppen av en viktig landemerke i Norge, og varsler om at Flagget og korset får sin knekk, og innevarsler at det vil bli mye død over nasjonen vår, om vi ikke vender om. Dette vil skje for vår ugudelighets skyld. Det er høsttid, og vi må betale prisen for å nyte synden. Det kommer krig, russerne kommer!

 

Gud har sett over 500.000 små babyer, krølle seg bort fra tangen som kom for å utrydde dem, akkurat som om det var noe sted for de å gjømme seg i mors liv. Og akkurat hva vi har gjort mot Herrens sine små barn som var Herrens gaver til oss, vil også Herren gjøre med vår nasjon. Vi må betale prisen for å ha nytet synden og myrderiene. Vi er en nasjon av mordere og avvikere. Det unormale blir opphøyd til noe mektig og flott, mens Herrens varslere og Guds mennesker blir tråkket på, hånet og utledd.

 

Guds Ord sier "Fordi dommen over den onde gjerning ikke fullbyrdes straks, derfor svulmer hjertet i menneskenes barn, så de drister seg til å gjøre det som ondt er,fordi synderen hundre ganger gjør det som ondt er, og allikevel lever lenge; dog vet jeg jo at det skal gå gudfryktige vel, fordi de frykter Gud, men at det ikke skal gå den ugudelige vel, og at han lik skyggen ikke skal leve lenge, fordi han ikke frykter Gud.Der er noe tomt som hender på jorden: at der er rettferdige hvem det går som om de hadde gjort de ugudeliges gjerninger, og at der er ugudelige hvem det går som om de hadde gjort de rettferdiges gjerninger." Forkynneren 8:11-14

 

De urettferdige anklager oss kristne, vi som tror på hele Guds Ord, som noe urettferdig. Men det er de som river ned vår nasjon med sine blodfylte hender. Uten Guds Hellige så hadde Norge forfalt for lenge siden. Fordi det enda finnes folk som ber, så gir Herren en liten nådetid til landet vårt, men timeglasset er i ferd med å renne ut.

28 okt. 2016 - PROFETISK OM KOMMENDE FORFØLGELSE

I kveld så jeg leder i SP, Vedum, tok til orde for å slutte å gi skattefordeler til Akjeselskap, pga Visjon Norge er ett aksjeselskap. Du kan men hva du vil om VisjonNorge. Men dette handler ikke om Visjon Norge. Men det handler om den kristne og kristne virksomheter.

Det er som ett hav av opprørt skum som kommer fra de ugudelige, som ingen har klart å stoppe, som ønsker å kjempe mot alt som lukter Guds Hellige. De har ingen skam, og ser ikke sine egne illeluktende synder som hele tiden stinker i Guds nese.

Min kjære venn, det kommer ikke lengre til å være akseptert at du kaller deg kristen, spesielt ikke ut i det offiselle. Og ugudelige mennesker vil kjempe for å stoppe alt som er Gudfryktig. Det er på tide at du forbereder deg på vanskelige tider, på at det å kalle seg en hengiven kristen, ikke er noe som vil bli rost, men sett på som skam.

For jo mer de ugudelige hengir seg til synd, bryter budene hemningsløst og elsker lystene mer enn den Gud som har skapt dem, jo mer vil de føle avsky for ekte kristendom.

Selv svak kristendom klarer de ikke å svelge. Kun den falske, som er ulver i fåreklær, som sier de går på den smale veien, men egentlig går på den brede veien sammen med alle ufrelste, mot fortapelsen. Du vet, ånd kjenner ånd. En gudfryktig kjenner igjen en annen gudfryktig. En synder kjenner igjen en annen synder. Og da spiller det ingen rolle om du kaller deg pastor, kristen, forsamlingsmedlem etc., om du i bunn og grunn har samme natur som verden.

Det er tiden nå, hvor Gud vil skille verden fra menigheten, og når Guds ekte barn kommer sammen uten at det finnes en falsk kristen i blant dem, så vil også Gud utgyte sin Ånd som på Pinsedagen. Da vil mange ufrelste søke den Sanne Gud, og få renset seg fra alle sine synder. Og kort tid etter, så er jeg sikker på at Herren kommer for å hente en forberedt brud. Så skal vi aldri mer, om vi er funnet verdige å delte på Lammets bryllup, kjenne denne verdens vrede eller dens sorger. Da skal vi alltid glede oss, om vi har våre navn skrevet i Livets Bok.

Måtte Herren gi oss alle nåde, å våkne opp fra vår søvn. Altfor mange kristne sover, og har en ufølsomhet for Åndens kallelse. Og Ånden kaller dag og natt, for å få oss til å vende om. Vender vi om, så vil Han også lege oss, opprette oss, befri oss, og sette oss i stand til å leve nær Ham.